FANDOM

Avp1

Forgalmazza:

Activision

Kiadás éve:

1993

Stílus:

Verekedős játék

Megjelent:

NES

SNES

1993-ban adta ki az Activision Super Nintendora, az irányítás miatt negatív kritikát kapott. Stílusa verekedős játék, mint a régi AvP játékoknál, itt is csak predatorral lehet vinni a pályákat, négyféle fegyvert használva: csuklópenge, combi-stick, smart-disc és váll-löveg.

Történet

2493. A Vega 4 bolygón levő New Sanghai városban új metróalagutat fúrnak az emberek, de alien tojásokat találnak. Hamar kitör a zűrzavar, amint kikelnek az idegenek. A lakosok egy segélykérő hívást küldenek, ezt egy predator klán is veszi és embervadászat helyett alienekre mennek vadászni.

  • 1. pálya: Város

A város utcái kihaltak, sehol egy lélek. A magányos predator amint elindul, hamar megtapasztalja, hogy rajta kívül még vannak itt élőlények: alienek. A lények nem haboznak a yautja életére törni, de rossz vadászba kötöttek bele. A predator élve eléri a csatornát, ahol folytatja a tisztogatást.

Ellenfelek: 20 drone, kettő mellkasrobantó és négy warrior.

  • 2. pálya: Csatorna

Mindeközben a klán többi tagja sem tétlenkedik, sikeresen elpusztítják az összes városban garázdálkodó alient. A vadászok ezúttal a csatornába vetik be magukat, hogy a megmaradt xenokat is elpusztítsák. A magányos yautja ismét bizonyíthatja mesteri képességeit, az elébbe kerülő idegeneket könnyedén leöli és megküzd egy nem mindennapi aliennel: egy cápából születettből.

Ellenfelek: három arctámadó, 5 drone, 5 warrior és egy shark alien

  • 3. pálya: Erdő

A város most már teljesen tiszta, de a klán még nem pihenhet, mert még számos xeno akad a bolygón, muszáj őket is megölni. A városhoz közeli erdőben folytatódik tovább a vadászat. A magányos yautja most sem hazudtolja meg magát, módszeresen végez ellenfeleivel és megint legyőz egy egyedi xenot, egy gorillából születettet, ami komoly ellenállást tanúsít.

Ellenfél: 8 warrior, 11 drone, négy arctámadó, egy tojás és egy gorilla alien

  • 4. Pálya: Vízesés

Az idegenek időközben már létrehoztak egy fészket, még kicsi és nincs benne királynő, de ez csak idő kérdése. A klán nem hagyhatja, hogy a fészek megerősödjön, a harcok tovább folytatódnak a bolygó megtisztításért. A már eléggé bemelegedett yautja szép pusztítást visz végbe a mellkasrobbantók soraiban, kifejlett alienbe alig ütközik. A klán sikeresen felszámolja a xenok fészkét.

Ellenfél: 113 mellkasrobbantó, 10 drone és 6 warrior.

  • 5. pálya: Űrkikötő

Az egész bolygón már csak itt találhatóak meg az idegenek, értelemszerűen ez a hely lesz a végső küzdelem színhelye is. A magányos vadász végez ellenfeleivel, miközben egy ódivatú emberi űrhajó indítóállványára jut egyre feljebb és feljebb, hogy majd bejusson a járműbe. A bejáratot egy flying alien védelemezi, de mint az eddigi különleges xenok, ő is holtan végzi. A yautják teljes mértékben eltüntetik az idegeneket a bolygóról, megtudják, hogy a lények az Orion Nebula bolygóról érkeztek, a következő vadászati színhely itt fog játszódni, az odaúton az emberi űrhajóval utaznak.

Ellenfél: 8 drone, 9 arctámadó, 6 warrior és egy flying alien

  • 6-7. pálya: Űrhajó

Az űrhajó tömve van alienekkel, legalább van mivel elfoglalniuk magukat a vadászoknak, mert az út még egy darabig eltart. A magányos yautja már rutinosan végzi ki az idegeneket, egyet sem hagyva életben, mint eddig is, most is egy különleges főellenféllel küzd meg: egy kígyó idegennel. Az űrhajót sikerül megtisztítani, mindeközben már elérték a bolygót.

Ellenfelek: 46 drone, 41 warrior és egy snake alien.

  • 8. pálya: Orion Nebula

A klán az eddigi legnagyobb vadászatában vesz részt, a xenok itt már egy kiépített fészket birtokolnak, ennek ellenére az éjszaka végrehajtott harcokban a predatorok kerülnek ki győztesen.

Ellenfél: 6 drone, 8 warrior és 6 arctámadó.

  • 9. pálya: Fészek

Az Orion Nebula felszíne alien mentes, a vadászat megkoronázása következik: a fészek elpusztítása. A fészek belsejében több száz ember van, többségük halott de vannak akiket még meg lehet menteni. A magányos vadász aratja le a legnagyobb dicsőséget: egymaga elpusztítja a királynőt. A fészket sikerül felszámolni, a kiszabadított emberek hálásak a yautjáknak, akik a klánhajójukkal elhagyják a bolygót, abban a reményben, hogy lesz még szerencséjük alienekkel harcolni.

Ellenfél: 13 warrior, 8 drone, 11 mellkasrobbantó és egy királynő.

Galéria