FANDOM

Brawlerprofile
Ahhoz, hogy egy predator eme rangot elnyerje keménynek, gyorsnak és kitartónak kell lennie. A brawlerek betölthetik a fáradhatatlan felderítő, vagy a frontharcos szerepét. Nagyra becsülik bátorságukat és képességüket, amiért mindenféle ellenféllel harcba mernek szállni (még ha egyértelmű is, hogy a halálba rohannak). Egyetlen fegyverük a csuklópenge, amit mesterien használnak. Mielőtt egy brawler rátámadna a célpontjára, felhasználja harci dühét, hogy könyörtelen erejű gyors csapásokat zúdítson ellenfelére. Ezt csak a legnagyobb, legerősebb vagy erősen páncélozott ellenfelek tudják megállni és válaszcsapást mérni rá, a gyenge ellenfelek vagy elmenekülnek, vagy megpróbálják kibírni a csapásokat, de semmiképpen sem tudnak a kemény csapásokra választámadást adni.

A brawlerek reflexe gyors, a feléjük ugró arctámadókat könnyedén elintézik, de ha több arctámadó veszi körül, csak idő kérdése melyik jár sikerrel. A képzett brawlerek hátborzongató képesség birtokába kerülnek a támadásukat tekintve, ugyanis tökéletes pontossággal tudnak bevinni erős csapásokat. A komoly sérüléseket okozó csapások közben a brawlerek gyakorta hangos csataordítást hallatnak. A brawlerek halált okozó utolsó csapása általában látványos szokott lenni, gyakori, hogy lefejezik ellenfelüket, hogy demoralizálják a kisebb ellenfeleket.

Ha több brawler megy rá egy erősen páncélozott ellenségre, akkor akár győzhetnek is, de számos yautja élete megy rá. Hátrányuk, hogy ők csak közelharcosok és könnyedén olyan helyzetben találhatják magukat, hogy az ellenfelek körbevették őket

Galéria

Előfordulás