FANDOM

1979489
'

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Rang:

Tábornok

Halála ideje:

2200-as évek első harmada körül

Halála helye:

Föld, orbitális pályán

Bush az USCM egyik tábornoka, aki a Weyland-Yutani társaságnak küld alieneket. San Dradben is tevékenykedik, ahol a xenokat fogja be, ahelyett hogy azon dolgozna, hogy minél többet pusztítson el.

Üldözött

Az egyik szállítás során egy UD-4L Cheyenne Dropship lezuhan az erdőben. Bush személyesen megy ki (jó pár tucat katonával), hogy felügyelje az így elszabadult idegenek elpusztítását. Ekkor találkozik egy különös csapattal, két predatorral, Linn Kurosawa hadnaggyal és Schaferrel, akik figyelmeztetik, hogy a xenokat nem lehet felhasználni katonai célokra. Bush elmenekül, de hátrahagyja pár emberét, hogy végezzenek a csapattal.

Harc az utolsó emberig

Később ez a csapat eléri azt a labort/dokkolóállomást, ahol éppen a xenok berakodása folyik. Mint az lenni szokott, az alienek elszabadulnak, gyilkolva a katonákat. Busht ez már különösebben nem érdekli, már úgy is van a hajóján elég alien, amiket eladhat a Társaságnak. Az irányítóteremben sor kerül az összecsapásra, Bush maga helyett beveti katonáit, de a különös csapatot így sem sikerül likvidálni. Egyedül a tábornok marad, aki más út nem lévén maga száll szembe a betolakodókkal. Nem is veszi észre, hogy mögötte van valami, egy párméteres hegyes alien farok, ami átszúrja a testes tiszt testét, majd a királynő a szekunder nyelvig emeli. A királynő egyetlen harapással kettészakítja a tábornokot.

Felszerelés

  • Szolgálati pisztoly

Galéria

Előfordulás