FANDOM

Predator05

A Council of Ancients egyik tagja (nukleáris bombájával felrobbantja magát egy alien fészekben).

Ez az uralkodó hatóság irányítja a predator fajt. Tagjaik a legidősebbek, akiket ancientnek, illetve nagyvezéreknek neveznek. A klánok felett akkora befolyásuk van, hogy ők adhatnak engedélyt hol vadászhatnak és hol nem. A klánok közti vitákat ők csillapítják le. Amikor harcban állnak más fajokkal, akkor ők irányítják a katonai műveleteket. Van egy saját klánjuk, ami az átlagosnál erősebb és teljesítik a parancsokat, ők az Ancient Clan.

Dachande eltűnése

A 22. század végén Dachande, a nagy predator eltűnik tanítványaival a Ryushin, a Council of Ancients pedig tudni akarja mi lett vele. Két év múlva megy arra Top-Knot, szintén beavatási célokkal, másodlagos feladata kideríteni mi lett Dachandéval. Dachande halálát Machiko Noguchi meséli el, illetve csatlakozik Top-Knot klánjába.

Arculcsapás

Az LV-742 bolygón súlyos veszteséget szenvednek. Az ősök tanácsa két erős klánt tett próbára, a győztes beolvad a klánjukba, a vesztes pedig száműzve lesz. A Poachers klán kerül ki vesztesen, az LV-742 Clan pedig győztesen. Mindeközben a tengerészgyalogság egységeivel is harcba kerülnek, mindez addig fajul, hogy a katonák megölnek három ancientet, több tucat klántagot és felrobbantják az ancientek óriási piramis hajóját is.

Ismert tagok

Galéria

Előfordulás