FANDOM

PCJVDeadMugging

Terület:

Neonopolis, Orsini Green

Szövetséges banda:

Juvenite Pack-9

Ellenséges banda:

Los Matadores

Les Serviteurs

Vezér:

Dead Men Triad

Ez a banda Neonopolisban tevékenykedik, 2030-ban súlyos csapást szenvednek el. Fegyvereik a Prometheus Technológia alapján készülnek, területük Orsini Greenen található, ahol civileket terrorizálnak és szerzik be a drogjukat. Nevüket (Halott Emberek) arról kapták, hogy a sok drog használata miatt élőhalottként járkálnak és nehezen ejtik ki a szavakat (előnye a drogoknak, hogy alig érzik meg a fájdalmat). A drogokat egy implant segítségével azonnal a véráramukba juttatják. A banda egyetlen célja, hogy minél nagyobbra törjenek és aki az útjukban áll, azt megöljék. Nincsenek érzéseik és kinézetük is mint a halottaké. Főhadiszállásuk egy templomban van, ahol három vezérük, a Dead Men Triad is található. A templom alatt egy predator hajó van álcázva. A Juvenite Pack-9 bandától szerzik be a fegyvereiket, riválisaik közé tartozik a Los Matadores és a Les Serviteurs banda. Amikor Scarface visszatér a városba, hogy visszaszerezze becsületét, a bandát megsemmisíti. A triádok koponyáját trófeaként elteszi, illetve számos bandatagot megöl, a bandaterületet később pedig a Matadores foglalja el.

Veszteségek

Egy nap leforgása alatt hatalmas veszteségeket szenvednek el, a három vezéren kívül 56 bandatag hal meg a városban (néhányat a rendőrség, illetve más bandák ölnek meg, de a többséget Scarface)

Fegyverzet

Galéria

Előfordulás