FANDOM

Alien4 Egg

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Bárhol

Szín:

  • Fekete-barna
  • Fekete-zöld

Magasság:

70 cm felett

Az idegenek életciklusának kezdete, méretük 70 cm körül van, külsejük gumiszerű, ruganyos és vastag héjú, alkotóelemük az alienek kitinvázával egyezik, vagyis polarizált szilikát. A tetején találhatóak a szorosan összezárt virágszirmokra emlékeztető lebenyek. Nyálkás belsejében található az arctámadó (akár egyszerre négy is, de eme tojások nagyobbak is, általában akkor van ilyen mikor a fészeknek sürgősen kell az "utánpótlás"), a tojás szerepe a benne szunnyadó Halált tárolni és védeni az időjárástól, élőlényektől és az évezredekkel szemben, addig semmiképen nem lehet felnyitni, amíg a benne levő arctámadó úgy nem dönt, hogy ideje előjönni, akár egy ház tetejéről is le lehet dobni a tojást anélkül, hogy felnyílna vagy a benne levő arctámadó sérülne (az emberek egy kísérletben megállapítják, hogy bizony a tojás is tartalmaz némi savat, ami jóval erősebb mint a kifejlett alienek sava).

A tojások a meleg és a viszonylag magas páratartalmas helyeken fejlődnek a legjobban. Amint a tojás közelébe egy leendő gazdatest lép, a tojás teteje szétnyílik, utat engedve az arctámadónak (1-2 másodpercig olyan szag kezd terjengeni mint a friss ondó vagy a rothadt élesztő). Ezután a tojás elpusztul, mivel már nincs mit védenie/tárolnia. A tojásokat csak a királynők tudják lerakni (illetve speciális helyzetben egy normál xeno is, de csak egyetlen egyet, de lehetséges élőlényeket ismeretlen módon átalakítani, hogy tojássá váljanak). A királynők által rakott tojások cirka 60 fontot (27 kg) nyomnak míg a warriorok/dronek által rakott tojások csak negyed ekkora súlyúak és csak pár hónapig maradnak meg. Egy bizonyos idő után indát növeszt, ami a tápanyagszerzést és a többi tojás közti kommunikációt végzi.

Háromféle tojás létezik: a normál, a királynő, illetve a praetorian tojás. Az utóbbi kettő eltérő kinézetű, ritkább is mint a normál tojás. Egyes elméletek szerint mikor egy tojás megsérül, enyhe ködöt képez mint védelmi mechanizmust. Minden esetre tojás formában legegyszerűbb a xenokat befogni, lévén elég elzárni a tojás tetejét és az arctámadó már nem is tud kijutni. Ezt a műveletet emberek is elvégezhetik, de sietniük kell, szintetikusok esetén pedig egyáltalán nincs veszély.

Galéria