FANDOM

979
Fészekhálókat hoz létre körkörösen. A drone és királynő (mikor tojást rak) tudja csak létrehozni. A hive node egy élőlény, ami fokozatosan növeszti savkiválasztó indáit azon a felületen, amin létrehozták. Ezek az indák piócaként vonják ki a tápanyagot az anyagokból, hogy létrehozzák a hálót maguk körül, ami szintén él. Ez a fészekháló eltudja raktározni a tápanyagot, amit a sérült idegenek fel tudnak szívni, hogy regenerálódjanak. Mikor a hive node elpusztul, vele együtt a háló is megszűnik, ami már nem tudja gyógyítani a xenokat.

A hive node olyan spórát (helyesebben feromon lenne) termel, ami az élőlényeken megtapad, amit aztán az idegenek látni tudnak és ha az élőlény el is menekül, a xenok bármikor a nyomába akadhatnak, nem mellesleg a predatorok álcázója így az esetek többségében csődöt is mond.

Előnye, hogy saját magát is tudja gyógyítani ha megsebzik, bárhová lehet készíteni egyet, így akár a közeli harcokhoz is, hogy a xenoknak ne kelljen sokat menniük életújratöltés véget. A spórái pedig előre figyelmeztetik az alineket ha élőlény van a közelben. Az arctámadók hatótávját is növeli (a játékban az arctámadók egy idő után elpusztulnak ha nem találnak gazdatestet, de ha a fészekhálón vannak, ez nem történik meg). Hátránya, hogy nem tud mozogni, saját magát sem tudja megvédeni, így az ellenségnek nagyon egyszerű elpusztítania attól függetlenül, hogy a hive node viszonylag erős, de az AP lövedékek és a láng komolyan tudja károsítani.

Galéria

Előfordulás