FANDOM

AVP kseries1

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

LV-742 (itt is pusztulnak ki)

Státusz:

Kihalt

A faj genetikailag létrehozott xenomorphokból áll, amiket dr. Samuel Kadinsky hoz létre 2192-ben. A Weyland-Yutani társaság ad utasítást a létrehozásukra, hogy biológiai fegyverként használják majd őket. Létrehozójukról, Kadinskyről kapják nevüket (a K a Kadinsky rövidítése). Csak színükben különböznek a normális xenoktól, illetve hogy a normál idegenek más fajnak látják őket, tehát megtámadják őket.

Születés és pusztulás

Kezdetben a kutatóintézet (LV-742-n) tesztpályáján küzdenek meg az eredeti alienekkel, hogy kiderítsék a kutatók melyikük az erősebb. A K-sorozat veszít, de a kísérleteket tovább folytatják, amíg egy predator támadás során az intézet súlyosan megrongálódik és Kadinskyt elrabolják, a K-sorozat kiszabadul az állomásról és saját fészket kezd csinálni. Azonban a rövid életű fajt a többi xeno teljesen kipusztítja, hogy ne erősödjenek meg és ne jelentsenek veszélyt az eredeti idegenekre, a végső harc nagyra sikerül, hiszen nem csak a két idegen fészek, hanem tengerészgyalogosok és yautják is belekeverednek.

Galéria

Előfordulás