FANDOM

Esmeralda
Erőforrásokban gazdag bolygó, felszínét erdők, sivatagok és mezők borítják, nem utolsósorban említésre méltó barlangrendszerek húzódnak meg a felszín alatt. Az élővilág is nagy, oswoc csordák fordulnak elő a leggyakrabban, utánuk jönnek a kurn falkák. A kriltic hordák, amik a legveszélyesebbek, mert eme faj bármire képes rátámadni, (az oswocok növényevő békés lények, a kurnok pedig csak önvédelemből támadnak). A bolygó élővilágát kétség kívül a legendás gro’tye faj uralja. Eme lények ereje hatalmas, a predatorok között legendák sorai szólnak arról hogyan pusztultak el teljes klánok ezektől a lényektől.

Predatorok és emberek

A vadászok faja talál rá a bolygóra, többször is meglátogatják a planétát a gro'tye faj miatt, klánok sorai pusztulnak el tőlük. Természetesen a yautják tehetnek arról, hogy az alienek megjelennek a bolygón, sajnálatos módon néhány tojás megmarad a vadászatokból, várva hogy valakik rájuk találjanak.

1009

Katonai támaszpont.

Az idő telik, évszázadok pereghetnek le mire egy újabb értelmes faj talál rá a bolygóra: az ember. 2188-ban a Weyland-Yutani kutatókból álló csapata (némi tengerészgyalogos kísérettel) fúrásokat végez, az egyik ilyen fúrás közben találnak rá a kutatók a tojásokra. Kezdetét veszi az alienek elszaporodása, a körzetben levő emberek holtan végzik. A cég ennek ellenére több bányatelepet és tenyésztőtelepet (az oswoc csordáknak) épít fel, nem beszélve egy sor kisméretű atmo generátorról (bár ember számára eddig is lélegezhető volt a levegő). Persze az egész csak egy nagyszabású álca, a cég igazi érdekeltsége az alienek kutatásában merül ki (azért a bányászat és a tenyésztés is szép pénzt hoz), néhanapján eltűnik néhány ember de semmi komolyabb. Egészen 2192-ig, ekkor az alien fészkek annyira megnőttek, hogy már elkerülhetetlen lett a titkolásuk. Az U.S.C.S.S. Esmeralda több száz tengerészgyalogost hoz, hogy segítsenek felszámolni az alieneket.

Háború

989

Predator légvédelmi ágyú.

Éppen ekkor érkezik a bolygóra két erős predator klán is, nem tudnak egymásról, ahogy arról sem, hogy az ősök tanácsa kijátszotta őket. Az ősök terve szerint a két erős klán megküzd egymással, hogy a győztes majd beolvadjon az ősök klánjába, a vesztest meg száműzik. A két klán közül az LV-742 Clan kerül ki győztesen, a Poachers pedig vesztesen. Mindeközben zajlanak a harcok az emberek, yautják és alienek között. A W-Y főkutatója, dr. Samuel Kadinsky létrehozza a K-száriás alieneket és a predalien királynőt (ezek majd később elpusztulnak, ahogy a kutató is). A tengerészgyalogosok helyzetét még két szervezet is nehezíti: a Bionat zsoldosai (céljuk a W-Y kutatásait szabotálni, illetve kutatási anyagot lopni) és egy alien imádó szekta. A hatalmas harcok mindegyik fajnál nagy veszteségeket hoznak, a yautják bevetnek már katonai
990

Lelőtt UD-4 gép.

predatorokat is (nem nagy számban). A tengerészgyalogság végül sikeresen elpusztítják az ősök hajóját (a planétán volt, így gyalogosan lehetett megközelíteni), a predatorok talán részben emiatt, vagy csak a vadászat végeztével, de végül is elhagyják a bolygót. A katonák elől elhárul az utolsó akadály is hogy kiirtsák az alieneket, nem kell végre tartani a yautják orvtámadásaitól.

Végzet

Az LV-742 bolygón beigazolódott, hogy az emberiség képes szárazföldön legyőzni a predatorokat. Pár száz elit predator teteme bizonyítja ezt, az emberek vesztesége valamivel nagyobb, de meg kell jegyezni, hogy a harcoló katonák nem elit harcosok voltak, csak jó fegyvereket kezeltek. A W-Y kutatótelepe a harcokban súlyosan megrongálódott, a kutatások odavesztek, ennek ellenére a bányászat akadálytalanul mehet tovább az állattenyésztéssel együtt.

Galéria

Előfordulás