FANDOM

1431521-lkurosawa large

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Japán

Munkahely:

USCM

Rang:

Hadnagy

Linn Kurosawa hadnagy egy kiborg, aki az 1. Hadosztály 13. szakaszát vezeti San Drad, Kalifornia xenomorph kitörésénél (az újra megjelent alienek ebbe a városba özönlöttek). Egy ambiciózus japán cég gyártmánya (a lehető legújabb kiborg technológiával), minden harcművészetet belétápláltak és a fegyverekhez is kiválóan ért. Személyes védelmi fegyvere egy kard, ami lelkét jelképezi.

Szövetségben a vadászokkal

San Dradben társával már éppen felkészülnek a xenok végső rohamára, amikor megérkezik három predator, akik megmentik őket. Ettől kezdve a két yautja és a két kiborg közös erővel átharcolják magukat a városon, alienek tucatjait pusztítva el.

Egy fészek elpusztítása után szemtanúi lesznek ahogy Bush tábornok az alieneket fegyverként akarja felhasználni a jövőben (elpasszolja jó pénzért a Weyland-Yutaninak). A négy harcos nem habozik, hogy ezt a tervet megakadályozza, a katonai laborban/űrkikötőben utolérik a tábornokot, aki ugyan felmenekül egy induló hajóra de a két kiborg és két yautja is. Busht egy királynő elintézi, a xenot pedig a különös négyes mészárolja le. Linn mielőtt beszállna a mentőegységbe, átprogramozza a hajót, hogy a laborba/űrkikötőbe csapódjon be. Ez végbe is megy, a Sand Dradban levő xeno populáció elpusztul, ami azt jelenti, hogy a Föld megint alien mentes. Alan és Linn a predatoroktól egy pengét kapnak elismerésük jeleként.

Fegyverzete

Galéria

Előfordulás