FANDOM

1803150-box predatorcj large

Kijött:

PlayStation 2

XBox

Kiadás ideje:

2005. Április 15.

Fejlesztő:

Eurocom

Kiadó:

Vivendi Universal Games

Stílus:

TPS

2005-ben adta ki a Vivendi Universal Games és az Eurocom fejlesztette. TPS játék, ahol egy predatorral kell harcolni. A játék sokat merít a képregényekből, ráadásul sok újítást is hoz. Csak Xbox-ra és Playstation 2-re jelent meg.

1.0 A midsummer nights massacre

1930, New Way City. Lower West Sides.

A legmelegebb idő a városban, ekkor tűnik fel egy idegen, akit az újságok New Way Devilnek neveznek. Az indiánok évszázadokra visszamenőleg beszélnek történeteket lényekről, amik megnyúzzák az embert és trófeát csinálnak belőle.

A játék főhőse Scarface, aki a templom ablakán ugrik ki, súlyosan sebesülve. Amint biztonságos helyre ér, begyógyítja sebeit. A yautja feladata visszajutni az űrhajójához, ami a csatornában van elrejtve. A városban tombol a bandaháború az Irish Mob és a Borgia Mob között, akiknek oldalán ott a New Way City Police Department. Scarface nem kíméli egyik frakciót sem, aki az útjába kerül az szétvágva vagy agyonszúrva végzi. Főként Bruno emberei állják útját, kezdetben csak baseballütőkkel, de utána már revolverekkel és egyéb lőfegyverekkel. Az ír banda vezére is halálát leli, Broken-Face Finlay megnyúzva találja magát egy torony tetején. Scarface alatt beszakad az egyik tető, úgy érzi, hogy nem éli túl a sebesülését, ezért inkább aktiválja hajója önmegsemmisítőjét.

A robbanás letarolja az egész várost, Scarfae azonban ezt túléli és a kiérő klánja elviszi. Mivel a yautja több szabályt is megszegett, ezért száműzik egy bolygóra, ahol csak csuklópengéjére és lándzsájára számíthat az agresszív lényekkel szemben.

100 év elteltével visszajönnek érte, hogy egy esélyt kapjon a bűnei feloldozására. A klán több tagját kapták el Neonopolisban (New Way romjaira épült város). A klán végignézi ahogy újabb három társuk meghal a városban. Az emberek predator technológiát használtak a megölésüknél, ezért Scarfacenek kell megakadályoznia, hogy a jövőben máskor is előforduljon ilyen.

Ellenfél: 13 Bruno Mob tag, 14 ír (Finley, a bandavezérrel együtt) és 14 rendőr. Bónusz küldetés: meg kell ölni Finleyt (a jutalom új kinézet).

2.0 Copycat

S24029 ps2 11
2030 Neonopolis, Memphis Beach. Les Serviteurs terület.

Scarface egy bandaháború közepébe érkezik, ami a Les Serviteurs, a Dead Men és a Los Matadores között folyik a területért. A helyzet alkalmas, hogy viszonylag feltűnésmentesen tevékenykedjen. A yautja kinézi magának a Les Serviteurs bandát, azon belül is az álcázóval ellátott tagokat. Három ilyen férfi leli halálát, testüket megnyúzza és fellógatja a predator (akinek van még ideje megölni egy pszichopatát, aki a hajléktalanokat terrorizálja). A Neonopolis Police Departmant végre kiérkezik, a rendőrök elűzik a bandákat (lelőnek két Dead Ment és egy Los Matadorest). Scarface a rendfenntartókat nézi ki prédának. A rohamrendőrök és az Ulyssesek legyőzése után megnyílik az út a Les Serviteurs banda bázisa felé, amit két álcázós tag véd, amíg nem találkoznak a ragadozóval, aki megöli őket.

Ellenfél: két Dead Men, 5 Les Serviteurs, 21 rendőr, 5 Ulysses és a pszichopata. Bónusz küldetés: meg kell ölni a pszichopatát (a jutalom magasabb életerő). Fellelhető tárgy: egy fejlesztett csuklópenge.

2.1 Sacrafie

Predator-concrete-jungle 3205600
2030. Neonopolis, Memphis Beach. Les Serviteurs terület.

A banda bázisán van Serviteur Houngan, a vezér. Scarface őt nézi ki következő prédájának, de hogy szembe kerüljön vele, meg kell ölni az őröket, akik egy romos épületbe fészkelték be magukat. A 17 bandatag nem tudja megölni a predatort, Houngan sem jár jobban, bár ő lényegesen több ellenállást tanúsít. A holtak testét a ragadozó megnyúzza és fellógatja. Egy bandának vége, jöhet a következő.

Ellenfél: 17 bandatag és Houngan.

3.0 Dead man walking

2030. Neonopolis, Orsini Green. Dead Men terület.

A következő célpont a Dead Men banda, akik jóval nagyobb erőt képviselnek mint az előző banda. Székhelyük egy lepukkant templomban van, aminek mélyén ott lapul egy yautja űrhajó. Scarface ezt használhatná búvóhelynek is, illetve nem is hagyhatja ezt csak úgy itt. A banda tűzerejét a Prometheus Technológiás fegyvereik adják, amiket a Juvenite Pack-9 bandától szereznek.

Mikor Scarface a helyszínre ér, zajlik a megszokott élet. A Los Matadores egy autója betör ide és lelőnek két Dead Ment, a drogosokból álló banda tagjai meg éppen egy nőt rabolnak el, egy másik tag pedig éppen lelő három maffiózót. Tehát egy megszokott nap elé néznek az itt élők. Scarface először is megkeresi a három álcázott jeladót, amiket aktivál is. A tárgyak megtalálása után a yautja akcióba lendül, ugyanis a banda kirabol egy falnak csapódott mentőautót. Scarface gyorsan végez a négy bandataggal, akik az árukat lopták.

Lesből támadás következik, a yautja ugyanis rábukkan egy csapatnyi Pack-9 és Dead Men tagra, akik éppen fegyverekkel kereskednek. A yautja végez a három-három bandataggal és elhagyja a helyszínt. Legközelebb már csupán megfigyelést hajt végre, meg akarja tudni, hogy az eset után hogyan viszonyul egymáshoz a két szervezet, mint kiderül ellenségesen, a Pack-9 dílerét agyonverik és kirabolják a Dead Men emberei. A három bűnelkövetőt hamarosan holtan találják, a predator nekik sem kegyelmezett. Ideje bejutni a templomba, Scarface rögzíti a kódot, amit az egyik tag mond el, a yautja ezeket a szavakat visszajátszva bejut a banda bázisába.

Bónusz küldetés: semmisíts meg két fegyveres ládát (8 tag őrzi), jutalom: energianövelés. Fellelhető fejlesztés: lándzsa fejlesztés.

Ellenfél: 18 Dead Men és három Pack-9 tag.

3.1 Sanctuary

Predator-concrete-jungle-20040903045303307 640w

A szebb napokat megélt templomban hangos élő koncert zajlik. A földön bedrogozva fekszenek a tagok, illetve élvezik a koncertet, csupán maroknyi éber fegyveres járőrözik, akik közt ott van a banda három vezére, a Dead Men Triad. A yautja nagyon könnyen végez a koncertet élvezőkkel és a drogosokkal, a fegyveresek némileg keményebbek de ők is meghalnak. Egyedül csak a három bandavezér jelent nagy gondot, ugyanis ők az átlag embernél jóval erősebbek. Ezért is kerül koponyájuk be a yautja trófeái közé. A tetemeket megnyúzva és fellógatva találják meg az emberek. Az eset után a Dead Men teljesen eltűnik a városból, ez Scarface számára lényegtelen, ő elérte a célját: megvan az űrhajó.

Ellenfél: 28 bandatag és a három vezér.

4.0 La Famiglia

2030. Giovanni family compound, New bay. Giovanni Mafia terület.

Don Giovanni maffiája kerül sorra. A Don birtoka egy védőburok alatt található, valahol a tengeren. Scarface akadálytalanul behatol, csak ezután jelentkeznek a gondok: a Don háza a kupola másik végében van, az odavezető utat pedig automata lövegek őrzik, amik azonnal cafatokra lőnék őt ha arra menne. Scarface kénytelen ezeket hatástalanítani, ehhez el kell kapnia egy-egy maffiózót, akiket el kell hurcolnia a bal és a jobb oldali bunker leolvasójához, hogy a lövegek deaktiválódjanak. Természetesen a bunkereknél is van pár löveg, meg EMP akna, illetve fegyveres emberek.

A lövegekkel együtt iktatódik ki a kupola is, így a Pack-9 banda egyik gépe akadálymentesen dobhat le egy átalakított Ulyssest. A nő, aki kezeli, vad golyózáport zúdít a maffiózókra. A yautja feladata őt védeni észrevétlenül, mert ha már itt van, akkor miért is ne használná őt fel a terveihez? Sikerül is a nőnek elérnie a házat, ott szétlő két fegyverest, már csak a Dont kell megölnie. Nem is sejti, de Scarface már nem akarja őt életben tartani, sőt, mostantól őt is prédának nézi.

Ellenfél: 22 maffiózó. A pályán spear gun fejlesztés van elrejtve.

4.1 Death in the family

PERD2005 screen005

A Pack-9 tagja bent is folytatja a gyilkolást, gyorsan szitává lő három maffiózót. Egy tágas teremben kerül sor a végső leszámolásra. A Don megpróbál elbújni egy függöny mögé, sikertelenül, mert Scarface megöli. A Pack-9 pár tagja is megérkezik és tűzharcba kezdenek a Don embereivel, akik oldalán ott van Vincent di Angelo egy M134 Minigunt kezelve. A predator gyorsan megszerzi a műemlékek között levő glaivet, amivel mindenkit leöl, Vincent fejéből pedig trófeát csinál. Mint eddig is, a megöltek testét megnyúzza és fellógatja. Egy újabb banda lesz kiiktatva.

Ellenfél: 22 maffiózó, Vincent, a Don, az Ulysses kezelő nő és 6 Pack-9 tag. Bónusz: meg kell ölni a Dont (a jutalom erősebb páncél).

5.0 Under the gun

2030. Neonopilis, Memphis Beach. Los Matadores terület.

A Los Matadores kerül az áldozati listára. A banda ugyanis hatalmas befolyást szerzett, mivel a riválisaik mind fellógatva és megnyúzva végezték. Az éjszaka folyamán Scarface követi Fidel "El Hongo" Perezt, mindezt nagy titokban, kikerülve még a kamerák látószögéből is. Hongo elkezdi gyakorolni hatalmát a megszerzett területen, de érzi, hogy valaki követi. Annyira megretten, hogy abbahagyja a feladatait és egy bandaházba megy be, ahol elmondja hogy vélhetően egy álcaruhás Les Serviteurs van a nyomában.

A kamerák ekkor kikapcsolódnak, mivel csak eddig tartott a működtetési idejük. Scarface el is kezdi levadászni a banda titkos fegyverdílereit, akik hot-dog árusnak álcázzák magukat. Három bandakocsi is megsemmisülésre kerül, mert fegyverek voltak bennük. Mikor Hongo pár fős testőrségével elmegy egy sikátor előtt, észreveszi egykori társainak fellógatott és megnyúzott hulláit.

Ellenfél: 20 Los Matadores. Bónusz küldetés: a három fegyvert tároló autó megsemmisítése (a jutalom új kinézet). A pályán megtalálható egy váll-löveg fejlesztés.

5.1 Skin Trade

2030. Neonopolis, Orsini Green. Los Matadores terület.

El Hongo egyedül megy kocsijával a helyi sztriptízbárba, hogy kissé feloldódjon. Scarface titokban követi őt ide de még nem öli meg, még játszik vele. Inkább a banda stricijeit és utcalányait öli meg, ügyelve arra, hogy csak eme banda embereit gyilkolja. Hongo mikor kijön a bárból, pár halott stricit talál az autóján. Annyira megijed, hogy elmenekül és Lucretia Borgiat hívja fel, hogy segítsen neki.

Ellenfél: 7 strici és 8 utcalány. Bónusz feladat: az örömlányok megölése (megnövekedett tárhely a jutalom).

5.2 The Machine men

Pred2005 screen005
2030. Neonopolis, New Way Field. Los Matadores terület.

Lucretia nem örül Hongo hívásának, de azért kiküldi a védelmére szerelmét, Viktort a Csecsent és az általa vezetett Machine Men nevű zsoldos egységet. Egy arénaszerű helyen küzd meg a yautja és a négy kiborg, miközben több Matadores is nézi az eseményt. A harcból természetesen Scarface jön ki győztesen, aki kitépi ellenfeleinek koponyáját és hozzáadja a trófeatermében levőkhöz.

Ellenfél: a négy kiborg. A pályán csuklópenge fejlesztés van.

6.0 Sink the shipment

2030. Neonopolis, South Point Docks - The arms market.

El Hongo Lucretia utasítására elmegy a dokkoknál levő Baby Blewhoz, ahol védelmet kap a ragadozó elől. Baby Blew a táncával kényezteti Hongot, akinek teljesen meg van minden oka arra, hogy biztonságban érezze magát. Nem tudja, de nem is olyan távol Scarface nézi őket. Bár a Prometheus Technológia radarjai blokkolják a yautja álcázását, így is sikerül neki észrevétlenül közlekedni a dokkban, megölve az útjába kerülő nőket, akik az őrséget adják.

Scarface felszerelkezik impulzus aknákkal, hogy elpusztítsa az energiát adó szerkezeteket, mivel útba esik, megöli a Les Serviteurs banda pár tagját is. Az álcázást gátló berendezések megszűnnek működni, ahogy a nőket álcázó szerkezet is. Hongo döbbenetére a nők nem ex utcalányok, hanem a Borgia Industries Black Ops. tagjai. Scarface behatol az egyik hajóba és megsemmisíti az ott tárolt Prometheus Technológiát, ami hatására az egész rakomány szétrobban. A yautja átharcolja magát a fegyvereseken és eljut Hongóig, aki leopárd mintás alsónadrágban könyörög az életérét, haszontalanul. Ő is megnyúzva végzi.

Ellenfél: El Hongo, három Les Serviteurs tag, 43 Black Ops. fegyveres. Bónusz feladat: öld meg a Les Serviteurs új bandavezérét (jutalom: életerő növekedés). A pályán fellelhető egy maul.

6.1 Raze the depot

2030. Neonopolis, Borgia Industries Depot 816, Hammer corner.

Baby Blew tájékoztatja főnökét, Lucretiát, hogy a hajó és szállítmánya megsemmisült. A kevés megmaradt rakományt egy depóhoz viszik, Baby Blew ezt már nem éri meg, mert amint leteszi a kommunikátort, Scarface megöli és ráugrik a járműre. A sofőr ebből semmit sem vesz észre és a váratlan potyautassal érkezik meg a depóhoz. A helyet kamerák sokasága védi, nem beszélve az őrökről, akik valójában Black Ops. tagok, illetve számos Ulysses is járőrözik.

Scarface látja ahogy Lucretia a Weyland Industries egyik adminisztrátorával tárgyal, a férfit azon nyomban megöli, amint az kilép az épületből. A yautja csendben felszámolja a fegyvereseket és háborítatlanul jut le a mélyebben levő szintekre. Itt már tényleg a Borgia Industries Security emberei vannak, pár Ulysess egységgel. A vadász velük is leszámol és súlyos sérülést idéz elő a létesítmény magjában, ami miatt az egész hely súlyos károkat szenved, Scarface még időben kijut a mélyről.

Ellenfelek: 9 Black ops, 8 Ulysses és 14 biztonsági. Bónusz: meg kell ölni a Weyland Industries adminisztrátorát (jutalom: energia mennyiség növekedés).

6.2 The Monster Squad

Nyabilderfranpredator 18884
2030. Neonopolis, Borgia Industries Depot #816, Hammer corner.

Lucretia és testőre elmenekülnek. Scarface követné őket, de egy szállítóhajóból négy Monster Squad tag érkezik, céljuk a ragadozó ártalmatlanítása. A négy elit kiborg kemény ellenállást tanúsít, bár vesztenek és trófeaként végzik, mégis elég időt tudnak szerezni, hogy 100 társuk a helyszínre érjen. Eme túlerővel szemben a veterán yautjának nincs esélye. Hunter Borgia személyesen is itt van, a súlyosan sebesült Scarface utolsó pillantásai rá összpontosulnak mielőtt eszméletét vesztené. A predatort elviszik egy laborba, míg eszméletlen, a vadász visszaemlékszik a 100 évvel ezelőtti incidensre, ami idáig vezetett.

Ellenfél: négy Monster Squad tag. Egy glaive fejlesztés van a pályán.

0.0 A night to remember

1930. New Way City, Lower West Sides

Bruno Borgia nagy dobásra készül az éjjel, le akar számolni összes ellenfelével mielőtt fia megszületne. Scarface a nagydarab férfit szemeli ki a tökéletes prédának, ezért követi a múzeumhoz. A gond ott kezdődik, hogy a város utcáin már dúl a véres bandaháború, Scarface pedig bekapcsolódik a gyilkolásba, nem kímélve egyik frakciót sem. Sikerül behatolni Bruno embereinek területére, ahol a banda hat hadnagyát öli le, 8 mesterlövésszel együtt. Ezután még némi harc következik, Scarface így is eléri a múzeumot, ahol belecsap egy villám és feltöltődik energiája.

Ellenfelek: 18 Irish Mob, 14 rendőr és 29 Bruno Mob tag. Bónusz: öld meg a mesterlövészeket (jutalom: alternatív kinézet).

0.1 Extinction event

1930. New Way City, City Museum.

Bruno és felesége a múzeumban van. A gengszter felkészül a konfrontálódásra de hogy ez megtörténjen, a yautjának el kell jutnia hozzá. A rendőrök és Bruno emberei befészkelték magukat a múzeumba, mégsem sikerül megakadályozniuk az űrből jött vadászt. Mindenki feldarabolva végzi, a holtak között van a rendőrfőnök is. Az intermezzo után végre szembe kerül a két ellenfél, Bruno és Scarface.

Ellenfelek: 15 Bruno Mob tag, 7 rendőr és O'Brien. Bónusz: öld meg O'Brient (jutalom: alternatív kinézet).

0.2 The boss of this city

1930. New Way City, City Museum.

Bruno egy hatalmas kétélű fejszével szerelkezik fel, védelmet csak egy nagy pajzs ad neki. Természetesen maga mögött tudhatja a közelharci fegyverekkel és molotov koktéllal felszerelt embereit. Az összecsapásban Bruno halálát leli, a bandatagok, már aki életben marad, elmenekülnek. A gengszterek istene trófeaként végzi. Scarface Isabella Borgiahoz megy, aki nemrég szülte meg Hunter Borgiat (egy későbbi pályán a visszaemlékezésből kiderül, hogy Isabella szemen lőtte Scarfacet, aki elmenekült miközben néhány felszerelést hátrahagyott. Ezután az első pálya történései következnek).

Ellenfél: 20 Bruno Mob tag és maga Bruno.

7.0 Escape

1110208307
2030. Neonopolis, Research and Development Borgia Industries Tower.

Scarface egy helységben tér magához, egy energiamező tartja foglyul. Sikerül kitörnie és az intézetben elkezdi észrevétlenül összeszedni a felszereléseit, miközben szembesül a ténnyel, hogy itt elrabolt emberek is vannak, akik zombiként viselkednek, illetve pár klántárs is van itt, akik fel vannak boncolva. Először a maszkot szerzi meg, utána némi verekedés következik. Szerencsére a fegyvertelen yautja, aki már alig áll a lábán, még el tudja intézni a sokkolóbotokkal felszerelt őröket, Scarface a kutatókat nem bántja, kivéve azt aki klántársain végezte a kutatásokat és azt aki a szkennerhez kell. Később a csuklópenge kerül hozzá, illetve elláthatja sebeit és feltöltheti energiáját. Mivel az energiáját egy berendezésből szívta el, a fogságban tartott kísérleti emberek elszabadulnak. Az őrség velük van elfoglalva, Scarface a káoszt kihasználva eltűnik a helyről. Egy lifttel megy egy másik szintre, nem számítva rá, hogy ott mekkora ellenállásba fog ütközni.

Ellenfél: kettő kutató és 18 őr. Bónusz feladat: meg kell ölni azt a kutatót, aki a yautjákon végezte a kutatósokat (jutalom: jobb páncél).

7.1 Rescue

A toronyba megérkeznek a Crisis Response Trooperek, akik elvannak látva álcázó berendezéssel. A hely egy fő folyosóból és több oldalfolyosóból áll. Az ajtók elvannak zárva egymástól de ezek fokozatosan kinyílnak, amint elfogy az ott őrködő számos fegyveres. Mivel ezen a helyen tartanak fogva három klántársat és a fegyvereiket, Scarface már nem kell hogy csuklópengével harcoljon. Néhány fegyver ellenben szkennerrel ellátott teremben van, kinyitásukhoz egy-egy fegyveres szükségeltetik. A termeket belülről Monster Squad tagok is védik, akik külön-külön nem jelentenek gondot. A folyosó végén már a Black Ops. tagjai is feltűnnek, kutatónak álcázva magukat az igazi kutatók között. A hely üres, a három kiszabadított klántárs teteme ott van a fegyveresek felkoncolt hullái között. Scarface a nagy ablakon kiugorva végre kiszabadul a toronyból, egyenesen Lucretia felé tart.

Ellenfél: három Monster Squad tag, 20 Crisis Response Trooper, négy Black Ops. tag és a Pack-9 banda vezére. Bónusz feladat: meg kell ölni a bandavezért (nő a terhelhetőség). Fegyverfejlesztések: spear gun, combi-stick, glaive és smart-disc

8.0 Prey of the clan

2030. Neonopolis, Uptown South Neonopolis.

Scarface egy magasan a víz fölé épített városrészen van. Lucretia pánikban van, de testőre megnyugtatja, hogy senki és semmi nem juthat át a fegyvereseken. Ráadásul kiengedik a három agy mosott yautját is, hogy biztosra menjenek. Az időjárás generátor is át van állítva, hogy eső zúduljon a felhőkből, megakadályozva, hogy Scarface álcázza magát.

Úgy tűnik minden a yautja ellen van, azonban a veterán vadász újra bebizonyítja, hogy nem ismer lehetetlent. Gyorsan végez Swift Knife nevű egykori társával, utána az időjárás generátorokhoz megy, miközben az útjába kerülő fegyvereseket mind megöli. Mindeközben Long Spear folyamatosan lövi őt a távolból és a pár darab lebegő rendőr jármű is zavarja. Venus Reach, Callisto Spire, Titan Crest és Atlas Round gépe ki lesz iktatva, köszönhetően a kutatóknak, akiket Scarface a szkennerhez hurcol, utána megöli őket.

Atlas Round kiiktatása előtt történik meg, hogy szembe kerül Long Spear és Stone Heart párosával. Long Spear nagyon gyorsan az örök vadászmezőkre kerül, ellenben Stone Heart nem adja könnyen magát és bár sikerül legyőznie, a yautja elmenekül mielőtt bekapná a végső csapást.

Ellenfél: Long Spear, Swift Knife, Stone Heart (ő elmenekül), négy kutató, 24 Crisis Response Trooper és három Helicopter Police Vehicle.

8.1 Ten thousand way to die

2030. Neonopolis, Uptown South Neonopolis.

Lucretia beveti a ronin testőreit, hogy megölje Scarfacet, aki már közel jár a lakásához. Természetesen pár tucat fegyveressel kiegészítve, akik jobb fegyverekkel vannak ellátva. Scarface felszámolja az ellenállás gócait Marble Point és Titan Rise területén. Legyőzi, de nem öli meg az egyik szamurájt. Terra Verde felé az út gátolva van, egy energiafal miatt. Bár az energiát sikerül kiiktatni, de az épület tetején levő rakétavetős alak nagy gondot okoz, illetve egy másik, távolabbi társa. Terra Verde tartogat pár Black Ops. fegyverest és egy újabb szamurájt.

Lucretia lakása előtt még áll egy magas épület. Tetején egy Prototype Ulysses, Scarface ezt is elpusztítja, bár komolyabb harc zajlik le mint a normál Ulyssesek ellen. A yautja már menne Lucretia felé, de egy utolsó rakétás férfi lő rá. Scarface kénytelen visszafordulni és megölni a fegyverest, aki elejti rakétáját, ami telibe találja Lucretia háztetejét. A predator a résen át bemegy, egy japán kertben találja magát, ahol mindhárom szamurájjal megküzd és legyőzi őket, bár most is elmenekülnek.

Ellenfél: egy Prototype Ulysses, 8 biztonsági őr, kettő Helicopter Police Vehicle, 30 Crisis Response Trooper, egy Ulysses és négy Black Ops. fegyveres. Bónusz feladat: három jeladót aktiválni (jutalom: életerő növekedés). A pályán van egy glaive fejlesztés.

9.0 Come to MOTHER

2030. Neonopolis, Ulysses Labs, Borgia Industries labs.

Lucretia nem veszi észre, hogy miután elmenekül a lakásából, Scarface a jármű tetejére ugrik. Abba az épületbe menekül, ahol a MOTHER nevű rendszer van. Scarface elindul, de gyorsan szembetalálja magát egy rakás Ulysses géppel. A könyörtelen harc után beszabadul az iroda komplexumba, ahol pár Prototype Ulysess és őr van. Az itt dolgozó emberek pánikolva rohannak a harc elől. Egyikőjük vesztére a yautja megfogja és egy szkennerhez viszi, hogy a liftaknába ugorhasson.

Ellenfél: 8 biztonsági, egy alkalmazot, 12 Ulysses és négy Prototype Ulysses. Bónusz: meg kell semmisíteni az összes Ulyssest.

9.1 Hot time in the old time

2030. Neonopolis, Technology testline.

Scarface egy virtuális New Way Citybe érkezik, ahol négy generátort kell elpusztítania, hogy továbbmenjen. A járókelők többsége csuppán hologram, ellenben a bandatagok valójában Black Ops fegyveresek. A generátorok kiiktatása után megszűnik az illúzió. Négy Monster Squad fegyveres érkezik, de nem tudják megfékezni a vadászt, mindannyiukból trófea lesz.

Ellenfél: négy Monster Squad és négy Black Ops. tag. Bónusz: észrevétlenül megölni a Black Ops. tagokat. A pályán van egy váll-löveg fejlesztés.

9.2 Last rites

2030. Neonopolis, Technology testline.

MOTHER kamrája közel van, csupán át kell lépni a virtuális templom másik ajtaján. A gond az, hogy itt van Stone Heart, aki ezt meggátolja. Scarface és a nála nagyobb, izmosabb, bár lassabb társa párharca csupán percekig tart és Scarface győzelmét hozza, aki lefejezi társát.

Ellenfél: Stone Heart.

10.0 if it bleeds

2030. Neonopolis, MOTHER.

Lucretia rájön, hogy MOTHER nem egy program, hanem az ő nagyanyja. Megtudja azt is, hogy a predatorok véréből tudott ilyen sokáig élni és hamarosan ember-predator hibridekkel meghódítja a világot. Lucretia elfut és rövidre rá megjelenik Scarface. Isabellát energiafal védi, ezért a generátorokat kell megsemmisíteni. Ehhez a xenomorph herék által ellepett kész útvesztőn kell keresgélnie. Az idegenek tucatjai nem adják magukat, elhullt társaik helyére gyorsan jönnek az újabbak. A generátorok leállnak, ezután a fészek mélyén levő energiaelosztót kell megsemmisíteni, ami kikapcsolja az energiát ezen a területen.

Ellenfél: 95 drone. Bónusz: Sorrendben leállítani a generátorokat (jutalom: a terhelhetőség nő).

10.1 Bug hunt

2030. Neonopolis, MOTHER.

A robbanástól az alagutak egy része megsemmisül, de legalább az energiamező nem védi tovább MOTHER-t. Scarface a megváltozott járatokat kénytelen újra bejárni, de csupán egy út vezet vissza a nőhöz, a többi zsákutca. 50 drone megölése után sikerül is visszajutni MOTHER-hez, akit egy lándzsával felszúr. Scarface folytatja útját Lucretia felé.

Ellenfél: 50 xeno. Bónusz feladat: 50 drone megölése.

11.0 The new flesh

2030. Neonopolis, Hunter's labs.

Isabella az apjához menekül, aki magát ember-predator hibriddé tette. Megöli lányát és harcolni kezd a yautjával. Hunter túl erős ahhoz, hogy Scarface legyőzze, elég ideig kitart és magához állítja a három szamurájt, akik gazdájuk halála miatt nekimennek Hunternek. Scarface azért szakít időt, hogy megsemmisítse azt a számítógépet, amin Hunter hibriddé válása van dokumentálva. Hunter elmenekül a nagy ablakon keresztül, a három szamuráj és Scarface a nyomába szegődik.

Ellenfél: Hunter. Bónusz: elpusztítani a gépet, amin Hunter átalakulásának adatai vannak (jutalom: új kinézet). Egy maul fejlesztés van elrejtve a pályán.

11.1 End of Empire

2030. Neonopolis, Borgia Industries Tower.

A végső harc a torony tetején zajlik, ahol a három ronin meghal Hunter kezei által, de a yautjával már nem bír el és egy szobor tetejére menekül. A szobor kezén küzdenek meg, több száz méterre a felszíntől. Scarface győzedelmeskedik. Hunter feje trófea lesz és a Borgia család teljesen kihal. Scarface befejezte munkáját és visszatérhet a klánjába.

Ezzel nem érnek véget a történések, egy Weyland nevű ember felvásárolja a Borgia Industriest, Lucretia, aki nem halt meg, az új MOTHER lesz.