FANDOM

San drad3

A város, háttérben a fészek.

A város az USA nyugati partjának legnagyobb lakott városa... volt, amíg a katasztrófa be nem következett. Az alienek a Földön már elvétve vagy egyáltalán nem találhatóak meg, úgy tűnik, hogy a rémálomnak vége, ezért is meglepetésszerű mikor az alienek újra megjelennek Észak-Amerikában és gyorsan pusztítani kezdik az útjukba kerülő településeket. A fekete horda San Drad városánál hozza létre fészkét, maga a város 72 óra alatt elesik. A kormány San Dradet elszigeteli a külvilágtól, sorsára hagyva az ott rekedt embereket. Egy Bush nevű USCM tábornok a katonáival ahelyett hogy az idegeneket pusztítaná, helyette elfogja azokat és tervei szerint eladná a lényeket a Weyland-Yutani társaságnak.

A város megtisztulása

Azonban akad két katona, Linn Kurosawa hadnagy és Alan "Dutch" Schaefer a 13. USCM szakasz utolsó túlélői, akiket három predator megment a xenoktól. A továbbiakban a két katona és két yautja vállvetve átküzdi magát a városon, át a csatornákon mire elérik a fészket, amit megsemmisítenek. Útjukat tovább folytatják az erdőben, ahol rájönnek Bush terveire, így a tábornok nyomába eredve érkeznek meg a város közelében található katonai dokkolóállomáshoz/laborhoz, ahol feljutnak Bush induló hajójára. Sikerül végezni a tábornokkal (egy királynő intézi el), Linn a hajót beprogramozza, hogy zuhanjon arra a pontra, ahonnan felszállt. Az ember és yautja páros ezután egy mentőhajóból nézik végig ahogy a rakodóhajó felrobban, elpusztítva a városban levő összes alient, megtisztítva teljesen a Földet a xeno populációtól. San Drad hatalmas károkat szenvedett, az egykor népes város elnéptelenedett.

Galéria

Előfordulás