FANDOM

17-p2-disc
Egy predator távolsági fegyver, ami kinézetre olyan mint a diszkosz, de visszatér a tulajdonosához mint egy bumeráng. Rendkívül éles, amivel közelharcban vagdalkozni lehet. 

A fegyvert lehet úgy irányítani a levegőben a maszk segítségével, hogy irányt változtasson és több célpontot öljön meg (minél fejlettebb dobókorong van egy yautja birtokában, annál több célpontra tudja ráállítani). A fegyver teleszkópos, így ha nem használják, kis helyet foglal, de ha előveszik, akkor visszanyeri eredeti formáját. A maszk nagyon sokat segít a fegyver célra vezetésében és a célzásban. Ha a fegyver egy tárgyba beleszorul, azt az alkarpanellel visszalehet hívni (továbbá eleve a visszahívás és irányítás energiát használ fel, bár ez nem minden példánynál fordul elő). Ereje akkora, hogy féltucat fagyasztott marhát képes kettévágni anélkül, hogy sebessége lassulna.

A fegyver mesterei

A disc masterek mentálisan tudják irányítani a fegyvert, amire mások nemképesek. Ők egy még élesebb discet használnak, amiből egyszerre 9-et is birtokolnak, ezeknek a dobókorongoknak az éle nagy sebességű molekuláris láncfűrészekből áll, ami a nehéz páncélon is képes áthatolni.

A Dark Blade Clan soraiban egyedi dobókorong kap helyet, ez egyszerre négy célpontot tud elintézni, mielőtt visszatérne gazdájához. A fegyver pengéi szubszonikus frekvencián vibrálnak, ami hihetetlen vágóerőt ad a fegyvernek, továbbá a fejlett célzó mátrix lehetővé teszi a több célpont pontos eltalálását.

Galéria