FANDOM

Us

A Golgotha a háttérben. Nem sokkal az alien infesztáció előtt.

A hajó egy USCM kiképző állomás (amit a Weyland-Yutani gyártott), amin a katonák családtagjai és ismerősei is utazhatnak a kiképzés végéig, maga az állomás a Vortigern szektorban található. Sok újonc tengerészgyalogos szolgál itt egészen a pusztulásig.

Pusztulás

2329-ben egy ismeretlen eredetű hajó közeledik a Golgotha felé, kiküldenek egy Chatterjee-class hajót, ami bevontatja az 5-ös dokkba. Az ismeretlen hajón azonban idegenek vannak. A civileket evakuálják, a katonák elfoglalják védelmi pozíciójukat, az állomásról segélykérést sugároznak. Egy másik nem kívánatos faj veszi is a segélykérést, egy predator hajó lép be a rendszerbe és hatástalanítják az 1-es dokk védelmét, így zavartalanul landolnak a Golgotha fedélzetén. Természetesen nem segíteni jöttek, hanem vadászni a katonákra és idegenekre. A tengerészgyalogosok alul maradnak, az idegenek kezdik is a helyet fészekké alakítani. Lance J. Lewis közlegény ekkor ébred fel a zárkájában és keresztülharcolja magát a hajón az önmegsemmisítő rendszerig, majd miután aktiválta azt, elhagyja az állomást egy mentőkapszulában. 11 tudós és 596 tengerészgyalogos a hajón pusztul el a harcok során, egy tucat yautjával együtt.

Galéria

Előfordulása