Vanguard1
A klánok legjobban tisztelt közelharcos veteránjai lehetnek csak vanguardok. A vanguardok birtokolják a képességet és tiszteletet, hogy a klánjuk közelharci rohamait vezessék. Ellentétben a közelharcos ragadozókkal, a vanguardok nagyon jól páncélozottak és egy hihetetlen potenciájú fegyvert használnak: a plazma kaszát. Ezért van az, hogy a klán legveszélyesebb ellenségeire ők szoktak legelőször rárohanni. A Council of Ancients rendfenntartóként alkalmazza őket.

A képzettebb vanguardokat már Killscreen Generator-ral látják el, hogy szembeszálljanak technikailag fejlettebb harcosokkal, így az ellenséges tűz ellen kapnak némi plusz védelmet. A generátor előrejelző tüskéi Sötét Plazmát bocsátanak ki, ami megállíthatatlan hullámokban ömlik parányi részecskékben az ellenség által kilőtt lövedékre, elpárolgatva azt. Ha túl sok lövedék tart a ragadozó felé, akkor a generátor túltöltődik és nem működik.

Négy vanguard egy erős támadóegységet tud nyújtani, felfogják a lövéseket, megvédve a mögöttük levő társaikat és még a feléjük ugró arctámadókat is elintézik. A plazma kasza segítségével a nagy és erős ellenfelek nem akadályok. Négy csapásra képesek megölni egy ravagert. A vanguardok gyengéje, hogy egyedül nem túl hatásosak, pláne ha több ellenfél megy rá. A generátor a sörétes és a mesterlövész lövedékeit nem tudja elpárologtatni, ezért komoly sérülést tud tőlük szerezni. A kaszát is nehéz emelni és pontos időzítés kell, hogy az ellenséget eltalálja.

Galéria

Előfordulása