FANDOM

Az egyik leggyakoribb xenomorph (a dronek mellett). Nevükből eredően ők a fészek harcosai, amiknek feladata semlegesíteni az ellenséget, illetve gazdatestek/élelem gyűjtése, illetve a fészek karbantartása és bővítése. 213-243 cm magasak és akár 425-487 cm hosszúak ha négykézláb mennek (farkukat is beleszámítva), súlyuk 136-170 kg. Ahhoz, hogy egy warrior jöjjön a világra, a gazdatestnek legalább 13 kg súlyúnak kell lennie (amikor a fészek háborús helyzetben van és égető szükség van idegenre, akkor a 13 kg-onként születik egy warrior (tehát ha a gazdatest 26 kg, akkor két harcosnak adhat életet és így tovább, bár 4-5 példánynál több nem szokott egyetlen gazdatestből megszületni). Továbbá ha egy királynő növekszik egy élőlényben, de valamiért meghal, akkor királynő helyett warrior fejlődik ki.

Tulajdonságaik

Gyorsak és falra is tudnak mászni. Haláluk után is elég veszélyesek, mert a többi alienhez hasonlóan vérük erősen savas és ha akarják, felrobbanthatják súlyos sérült testüket, belepve a környezetüket savas cafatokkal (kivéve ha lángszóróval okozzák a fatális sérülést). Színük fekete, sötétbarna és sötétkék is lehet. Úszni is tudnak (mint bármely más xeno, nem beszélve, hogy az űrben is jól megvannak). Születésük tojásból történik, majd az arctámadó elkapja áldozatát és mellkasrobbantóként próbál felnőni. Intelligenciájuk meglepően jó ahhoz képest, hogy milyen vadak. Gyorsan alkalmazkodnak az adott szituációhoz, ha kell lesből támadnak, de gyakran használják túlerejűket, hogy megöljék az áldozataikat, vagy akár egyszerre több oldalról csapnak le. Mint a többi alien, ők is kapcsolatban vannak a királynővel és ha kell, élve fogják el áldozatukat. Akár feláldozzák magukat, hogy a többiek élhessenek pl. hagyják megöletni magukat a társaikkal, hogy a savas vérükkel átmarják a falat. Képesek a kommunikációs vonalakat elpusztítani és fejüket faltörő kosként is tudják használni ajtók betöréséhez. A harcosokból néha lehet, hogy praetorian, vagy királynő lesz, a pempő ebben nagy szerepet játszik.

Testüket exoskeleton védi, ami polarizált szilikátból épül fel (minél fejlettebb, idősebb a harcos, annál keményebb a kitinpáncélja). Farkukat támadásra és manőverezésre egyaránt használják. Farkukon 18 penge található, amelyek egyenként 5 cm hosszúak és tartalmaznak némi bénító anyagot. A méreganyag egy nap alatt újratermelődik, ha használják. Ezt főként nagyon veszélyes ellenfeleknél alkalmazzák, mikor nem cél a megölése, vagy csak meg kell gyengíteni a végső csapáshoz. A háton csövek találhatóak, ezek ragacsos hálót termelnek, amik erősen az adott felületen maradnak, mintha gyanta lenne, amik elfogják a prédát mint egy pókháló. A háló elbírja a warrior súlyát, ezt 5,5 m távig lehet kilőni. Ez továbbá hasznos, hogy az idegenek másszanak rajta, hiszen a xenok ujjain kis kampók meg tüskék vannak, mint pl. a pókoknál, így tudnak mászni. A háton lévő csövek továbbá arra is alkalmasak, hogy áldozatukat oda ragasszák, így a harcos kezei szabadok maradnak a mászásnál. Szükség esetén naponta egy db. tojást tudnak lerakni, de csak ha előtte elfogyasztanak 7 kg szerves és szervetlen tápanyagot.

Kinézetük

  • A harcosoknak a kinézetük változó, mert nagyban függ, hogy miből születtek meg, de még ha ugyan abból a lényből törtek ki, akkor is vannak eltérések. A "warrior carved" vagy "warrior ridged" (ők az AvP 2 filmben szerepelnek) fejük 40%-al jobban bírja a lövéseket mint bármely drone. Egyes emberek szerint azért más a fejük, mert ez a predalien műve.
  • A "warrior dome" (AvP 2010 játékban fordul elő) feje hasonló a drone fejéhez.
  • A "cystic infused warrior" jóval veszélyesebb mint a többi harcos, a gazdatestet mielőtt megfertőzték volna, mutagenetikus savat kapott, a megszületett harcos így jóval veszélyesebb lesz. Fején látszódó vörös csíkok vannak a koponyán.
  • Az "onslaught genome warrior" (AvP: Extinction, fejlesztett warrior) lehet egyben a fentebb sorolt kinézetű, ekkor cystic infused onslaught genome warrior-nak nevezik őket.
  • Evolved warrior: Néha előfordul, hogy a fészeknek speciális harcosok kellenek. Ekkor a kiválasztott warriorok átalakulnak, külalakra nincs nagy változás. Az egyszerű ember összetéveszti őket a hagyományos warriorokkal, és mire rászmélne a fatális hibára, már túl késő. Eme lények tudnak savat köpni, vagy jobban beolvadnak a sötétbe, esetleg sokkal szívósabbak. A tudósok szerint ez egy evolúciós zsákutca, ugyanis ezek nem tudnak már továbbfejlődni mondjuk királynőnek, vagy praetoriannak. A fészek azért evolválja őket, mert égető szükség van a szerepkörükre. Ettől függetlenül veszélyesek és így is kell harcban bánni velük.

Galéria