FANDOM

Hunter Aliens Colonial Marines

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Bárhol

Gazdatest:

Bármilyen élőlény lehet

Az egyik leggyakoribb xenomorph (a dronek mellett). Nevükből eredően ők a fészek harcosai, amiknek feladata semlegesíteni az ellenséget, illetve gazdatestek gyűjtése. 7-8 láb magasak és akár 14-16 láb hosszúak ha négykézláb mennek (farkukat is beleszámítva). Gyorsak és falra is tudnak mászni. Haláluk után is elég veszélyesek, mert a többi alienhez hasonlóan vérük erősen savas. Színük fekete, sötétbarna és sötétkék is lehet. Úszni is tudnak (mint bármely más xeno, nem beszélve, hogy az űrben is jól megvannak). Születésük tojásból történik, majd az arctámadó elkapja áldozatát és mellkasrobbantóként próbál felnőni. Intelligenciájuk meglepően jó ahhoz képest, hogy milyen vadak. Ha kell lesből támadnak, de gyakran használják túlerejűket, hogy megöljék az áldozataikat. Mint a többi alien, ők is kapcsolatban vannak a királynővel és ha kell, élve fogják el áldozatukat. Akár feláldozzák magukat, hogy a többiek élhessenek pl. hagyják megöletni magukat a társaikkal, hogy a savas vérükkel átmarják a falat. Képesek a kommunikációs vonalakat elpusztítani és fejüket faltörő kosként is tudják használni ajtók betöréséhez. A harcosokból néha lehet, hogy praetorian, vagy királynő lesz, a pempő ebben nagy szerepet játszik.

Egyéb információk

Ha testüket rengetegszer eltalálják, akkor hajlamosak felrobbanni, ha lángszóróval támadják, akkor testük nagy eséllyel nem robban fel. A fejlettebb harcosok már erősebb kitinnel rendelkeznek.

Kinézetük

  • A harcosoknak a kinézetük változó, mert nagyban függ, hogy miből születtek meg, de még ha ugyan abból a lényből törtek ki, akkor is vannak eltérések. A "warrior carved" vagy "warrior ridged" (ők az AvP 2 filmben szerepelnek) fejük 40%-al jobban bírja a lövéseket mint bármely drone. Egyes emberek szerint azért más a fejük, mert ez a predalien műve.
  • A "warrior dome" (AvP 2010 játékban fordul elő) feje hasonló a drone fejére.
  • A "cystic infused warrior" jóval veszélyesebb mint a többi harcos, a gazdatestet mielőtt megfertőzték volna, mutagenetikus savat kapott, a megszületett harcos így jóval veszélyesebb lesz. Fején látszódó vörös csíkok vannak a koponyán.
  • Az "onslaught genome warrior" (AvP: Extinction, fejlesztett warrior) lehet egyben a fentebb sorolt kinézetű, ekkor cystic infused onslaught genome warrior-nak nevezik őket.

Galéria