FANDOM

Youngblood

Egy beavatatlan.

Ez a predator rang a lehető legalacsonyabb. Ide azok a vadászok tartoznak, akik elvégezték már a kiképzésüket. Ahhoz, hogy elérjék a beavatott rangot, leggyakrabban meg kell ölniük egy xenomorphot és a savas vérével megjelölni a saját sisakjukat és a homlokukat a klán vagy egy xenomorph jelével. Szigorúan tilos élet-halál párharcba bocsátkozniuk társaikkal, az alienekkel sem küzdhetnek meg egészen a beavatásukig. Minden ifjonc ég a vágytól, hogy végre vadászhasson, azt gondolják magukról, hogy ők lesznek majd azok, akikről az utókor még évszázadokkal később is történeteket mesél, a nőstények pedig velük akarnak párzani. Csak a beavatás során dől el kiből lesz vadász és kiből halott.

Vannak klánok, amik a beavatatlanokat kiteszik hármas csapatban, hogy boldoguljanak egyedül a piramisban, majd ha végeztek első áldozatukkal és beavatták magukat, a klánhajóval felveszik őket (már ha az ifjoncok addig ki tudnak tartani). Ezzel szemben elég gyakori, hogy az ifjú vadászokat nagyobb létszámban (akár egy tucat is) viszik beavatásra egy erre a feladatra kijelölt bolygón, velük tart néhány beavatott és a vezér is, itt lehet használni már a kezdéskor lőfegyvereket, nem úgy mint a piramisos beavatásnál, ahol a váll-löveget később kapják meg. Nem sokkal a landolás előtt a felszereléseket elosztják (aki az erősebb az kaparinthatja meg a jobb felszerelést), mielőtt elindulnának a vadászatra, csinálnak némi gyakorlatot, hogy az ifjoncok buzgóságát némileg csökkentsék. A vadászat egyszerű: addig nem ér véget, amíg az összes alient el nem pusztítják, ez alatt az ifjoncoknak át kell esniük életük első harcán, ahol megölnek egy savvérűt. Ha sikerül megölni egy alient (és még életben is marad amíg a vadászat lezajlik), a klánvezér beavatja őket, így az ifjoncok többé nem kell hogy viseljék a dísztelen dlex fejpántokat, illetve mostantól beavatottak lettek.

Galéria Szerkesztés